تا به حال در سایتهای دانلود بازی اندروید حتما با عبارت نسخه مود شده مواجه شده اید . در این نسخه از بازی کاربر با مقدار پول بی نهایت و الماس بی نهایت می تواند به سرعت در بازی پیشرفت کند و مراحل را به سادگی هر چه تمام تر رد کند .اما به کمک برنامه ای که امروز در وب سایت براتو به شما معرفی خواهیم کرد دیگر نیازی به دانلود این نسخه از بازی ها به طور مجزا نیست بلکه می توانید تمام بازی های گوشی خود را خودتان مود کنید و لذت ببرید.برنامه Game Hacker عنوان برنامه ای برای سیستم عامل اندروید است که توسط SBman عرضه شده است و به شما کمک می کند تا بازی های اندرویدی را به سادگی مود کنید و از نسخه بی نهایت پول بازی ها لذت ببرید . طرز کار با برنامه بسیار ساده است و هر کاربری می تواند به سادگی از آن استفاده کند . هم چنین به دلیل نبودن تبلیغات در برنامه استفاده از آن نیز بسیار لذت بخش تر شده است . این برنامه با دستکاری مموری بازی های اجرا شده در گوشی شما می تواند مقدار پول ، خون ، الماس و امتیاز شما را در بازی تغییر دهد و با استفاده از آن می توانید فوق العاده سریع پیشرفت کنید .

توجه کنید: که برای استفاده از برنامه گوشی شما باید روت شده باشد همچنین برنامه برای اندروید های بالای ۵ قابل استفاده نمی باشد.


ویژگی های برنامه SB Game Hacker اندروید:

  • جست و جویی دقیق برای پیدا کردن آیتم مورد نظر شما در بازی
  • امکان جست و جوی فازی برای پیدا کردن موارد دلخواه خود چرا که در برخی از موارد عدد ها در دیتای بازی به صورت عدد صحیح وارد نشده اند
  • فیلتر کردن داده ها برای دسترسی سریع و بهبود عملکرد
  • مود کردن بازی های گوناگون اندروید در گوشی های روت شده
  • عرضه شده در زبان های انگلیسی ، چینی
  • و…

اندروید مورد نیاز: 2.3 بالاتر
حجم: 1003.61 مگابایت